Kniha přání
Přehled komentářů
Přeskočit na konec
Autor: Petr
22.12.2004 15:58
Nikdo se k tomu nemá, tak je to na mé maličkosti
Už nám to funguje :-) a tak, prosím, podělte se s námi o Vaše názory, pochvaly či připomínky, neb bez nich to tu bude smutné :-( P.S. všichni kdo jste přišli na stránky, tak se sem podíváte, ale zanechat tu pár písmenek to ne, styďte se :-)
Autor: Pavel
17.01.2005 22:49
Krásné stránky
Dobrý den, do Prahy mám sice hodně daleko, ale jestli je Váš podnik stejně skvělý, jako máte nádherné webové stránky (o čemž nepochybuji), určitě k Vám při nejbližší návštěvě Prahy přijdu! Blahopřeju - opravdu dokonalý web.
Autor: Petr
18.01.2005 15:29
Co odpovědět ......
snad jen díky za pochvalu a pevně věřím, že nás podnik nedělá ostudu našim stránkám :-) a především doufám, že po Vaší návštěvě budete ještě spokojenějsí, než po návštěvě našeho webu ;-)
A musím dodat, že nezměrný dík za naše stránky patří firmě Plaváček web design, a pokud snad někdo váháte kam zadat své stránky, tak mohu jen vřele doporučit. Profesionální a rychlé jednání s kvalitním výsledkem za opravdu příznivou cenu
Autor: Kateřina Sedláčková
08.03.2005 17:36
Sraz
Dobry den chtela jsem se vas zeptat zda by bylo u vas mozne usporadt sraz kolem 15-20 lidi...Těhulek.. Máte nějaký salonék nebo tak něco? Pokud možno kde se nekouri??? dekuji za odpoved a info. Katerina Sedlackova
Autor: Petr
09.03.2005 11:40
od LA PALMA pro Kateřinu Sedláčkovou
Dobrý den,
uspořádat sezení pro 15 - 20 lidí pro nás není problém. Ale v této chvíli bohužel nemáme žádný oddělený prostor pro nekuřáky.
Avšak pokud nám zachováte přízeň, tak Vám na přelomu podzimu a zimy 2005 nabídneme zimní zahradu, kde bude striktně nekuřácké prostředí :-) a pak se na Vás budeme rádi těšit.
V tuto chvíli disponujeme jen prostorem restaurace, kde je opravdu kvalitní vzduchotechnika, ale garanci nekuřáckého prostředí Vám, bohužel neumíme nabídnout.
Nicméně mezi naše pravidelné hosty patří rodiny s dětmi, takže pevně doufáme, že u nás není, jak se lidově říká „ nahuleno ” :-)
A tak se vlastně už budeme těšit na novopečené maminky :-)
Autor: Zdenek Malinsky
05.05.2005 14:25
Co chybí v nabídce
Já bych uvítal, kdyby k velké nabídce skvělých káviček přibyl dortův Delli VGA zákuseček s WiFi polevou. Postrádám nějakou single malt whisky a dokonce nemáte v nápojovém lístku ani beecherovku. Na závěr bych také rád viděl nějakou šťavnatou rošťenku.
Autor:
27.09.2005 12:24
Jako pacienti těchto lázní(Lipová) nejsme spokojeni s lídlem.Není nám známo množství ani calorická hodnota jídla při normální stravě ani při dietách.Maso zejména hovězí je tvrdé a tak male množsví,že je ho třeba hledat na talíři.Jídlo je většinou chladné až studené,totéž platí i o nápojích.Při dietní stravě není žádný výběr jídla.Doufám ,že pro další turnusy pacientů bude skladba jídla a množsví ve větším výběru.
Autor: Petr
29.09.2005 16:12
No to sem asi nepatří :-(
ten předešlý příspěvek sem rozhodně nepatří! Byť to u nás občas vypadá jak v sanatoriu, ale pizzerii jsme na lázně ještě nepředělali ;-) Takže se omlouváme, ale tenhle příspěvěk se k nám zatoulal zcela nesmyslně a zbytečně :-(
Autor: Tereza
24.11.2005 10:46
Svatba
Dobrý den!Protože máme papouška teprve týden, tak brouzdám na netu a koukám na různé články.Váš mě opravdu moc pobavil :-)My sice Žaka nemáme, ale máme Rozelu pennantovou a ta asi mluvit nebude :-)Ale mám na Vás dotaz, jelikož se mi líbí, že máte kladný vztah ke zvířátkům a k zákazníkům také, takže mě napadlo, zda občas neuspořádáváte u vás v restauraci svatby.Já s přítelem se chceme brát sice až příští rok v Srpnu, ale i přesto mě zajímá Váš názor zda by to bylo možné nebo ne... Moc Vám děkuji a přeji hodně úspěchů s papouškem i pejskem a samozřejmě i v práci :-) Tereza a Tom
Autor: Petr
26.11.2005 13:08
svatba pro Terezu ;-)
Dobrý den, díky za Vaše slova, moc potěšili a zahřáli u "srdíčka" mně i celý personál z La Palmy. děkujeme! No my jsme vlastně původně začínali také s Rozelou, ale pan chovatel byl takový ten "vyčůraný" chytrák a prodal nám asi 4 leté zvířátko, které bylo zvyklé na voliéru a hlavně společnost dalších papoušků, takže byť měla vše co jsem jí vůbec mohli dát a nabídnout, tak se jí u nás moc nelíbilo a rozhodně se s námi nechtěla kamarádit :-(, takže jsme pak absolovali lehčí výstup a následovně i poněkud důraznější kontakt s panem chovatelem a papouška jsme k jeho velké nevoli vrátili a pak už vše směřovalo k našemu miláčkovi Žakýnkovi :-))). Mimochodem, ten šedivák se opět rozjíždí a doufám, že čas dovolí a já se podělím o fotky a nové zážitky s Žakýnkem :-) Ale k věci, svatba, jasně není problém, už jsme tu dvě měli, možná tři, za vlastně rok a kousek provozu a myslím, no vlastně vím :-), že k plné spokojenosti obou stran. Ale jen jednu podmínku bychom asi měli, nesmíte si pořídit více než dvoupatrový svatební dort, neb "třípatráky" jsou u nás v ohrožení, ať děláme co děláme, tak nám vždyt to horní patro "dokáže pravdu o přitažlivosti zemské" a "odcestuje" směr podlaha :-(, ale všichni to vzali sportovně a největší trauma si odnesl chudák kuchař a do dneška nemůže vidět sladké a při slově svatba, se jen tiše ptá: " A kolika patrový dort bude?" :-)))))) Ano i takto Vám dokážeme zpestřit svatbu ;-) Jinak díky za dobrý nápad, měl bych přidat do novinek i něco o svatbách :-) Svatbu Vám uděláme tak říkajíc ma míru, od barevného sladění tabule, výzdobu, dle dohody zpracujeme a necháme vyrobit "meníčka" na stoly, a i ten talíř Vám pořádně rozbijeme, aby Vám střepy přinesli štěští a ani dalším legráckám a "dobračinám" se nebráníme, neb znáte to, prostě my jsme pro každou "špatnost" a recesi ;-) P.S. poskytujeme i poslední pomoc u "flašky" kdy Vám tento krok můžeme i rozmluvit :-)))), ale prozatím nikdo tuto službu nevyužil :-)))
Autor: plisak
19.12.2005 18:38
není tu flambováni
Autor: mitchi
15.01.2006 00:41
jsem ráda že Vám návštěvnost
webové prezentace roste a zase jen roste. Už i z toho důvodu, že se na jejich tvorbě podílel můj manžel :-))) Měla bych dotaz, zda je u Vás možné zamluvit nějaký salonek či vytvořit posezení pro větší hlouček ( asi kolem 20 ) lidí. Případně jak dlouho dopředu je nutná rezervace? děkuji, s přáním všeho nejlepšího Adéla Mičanová
Autor: Petr
17.01.2006 10:54
4plisak - flambování
ano máte pravdu, chybí tam, ale ono flambování jest věcí nejen názoru, ale i vhodného prostoru a zaměření restaurace a já se obávám, že naše restaurace nepatří oborově mezi ty, které by měli výše uvedenou službu nabízet. Pokud se u nás zastavíte, najdete i jiné speciality, které se rozhodně vizualním pojetím nedají rovnat s flambováním, ale chuťově to už nechám na Vás a Vašich chuťových buňkách :-) Ale i tak díky za tip :-)
Autor: Petr
17.01.2006 11:06
4mitchi
I my jsme rádi za profesionálně odvedenou práci a všem jen a jen doporučujeme služby vašeho manžela :-). Jen tak mezi řádky i já jsem velmi zaskočen návštěvností našeho webu, a jsem zvědav jaký bude vývoj v letošním roce?! Ale zpět k rezervaci, není problém vytvořit posezení pro 20 lidí, jde o přesnější domluvu, co zamýšlíte, zda např, oslavu narozenin, či jen sraz po letech nebo něco jiného? Jinak s časem, to je velmi ošemetná otázka, ale domnívám se že cca 14 dní do předu by mělo stačit :-)
Autor: Zorro
06.02.2006 12:12
Mojito
Zkuste prosím vás míchat Mojito tak jak se správně má ( bez sirupů) Sám jich denně míchám xxx.
Autor: Petr
07.02.2006 13:48
4 ZORRO - MOJITO
Díky za radu, určitě to zkusíme :-), neb každá inovace a vylepší je vítána.
Autor:
16.03.2006 13:42
Autor: Pavla
19.03.2006 08:21
lépe v kuchyni a s gráciíí
Vážený personále vim, že se snažíte, ale měli jsme včera večer ve vaší restauraci nepříjemný zážitek, který nám zkazil příjemné odpoledne a večer. Pozvala jsem své přátele na večeří a oni vybrali vaši restauraci také kvůli Žakovi.bylo velmi příjemné že jsme sebou mohli vzít našeho pejska. večeřeli jseme a známí si dal: Filetto alla Griglia dost otřesné na přání měl být středně propečen. Když jsem si všimla že mu po talíži plave maso v krvi iniciovala jsem u číšníka nápravu. bylo nám řečeno že jsme si měli stěžovat když měl půl porce a poté ta třetina co zbyla včetně hranolků a oblohy byla bez ptaní odnesena. nejsem konfliktní typ tak jsem předpokládala, že budeme platit půl této porce nebo budeme jiným způsobem odškodnění není to levné jídlo a když je špatně upraveno není to žádné jídlo. dnes mám pocit že do vaší restaurace nikdy už nepřijdu a nemohu ji dopuručit ani svým známým. doufám že ostatní zákazníci budou spokojenější přeji vše dobré a nového kuchaře. Pavla
Autor: pavla
19.03.2006 08:27
a jeste detail
prosim srovnejte pripominky nahoře od nejnovejších po ty nejstarsi nebo je to záměr?
Autor: Petr
20.03.2006 11:26
pro Pavlu
Dobry den, pokusím se stručne a racionálně reagovat na Vaši výtku, a zároveň se Vám i omlouvám.
Věřte, že tyto situace jsou strašně sporné:
neb Vaše tvrzení je 1/3 bifteku, personál říká 2x do úst
Vy tvrdíte "maso plave v krvi" versus personál mluví o růžovoučkém středu bifteku
nechci podněcovat vášně a více Vám kazit názor na naši restauraci, a proto to uvádím spíše pro ilustraci, neb nejsem všudypřítomný a mám jen zprostředkované informace.
Personál zde působí cca 2 roky a to je v pohostinství poměrně dlouhá doba, takže nemám důvod zcela věřit Vám ani jim - ( pokud pracujete s lidmi tak mne jistě pochopíte ) - ale domnívám se, že pravda je někde uprostřed :-)
Váš pocit, že již nikdy nepříjdete mne rozhodně mrzí a myslím, že pokud byste své rozhodnutí přehodnotila pochopíte, že šlo zcela výjmečnou situaci a pevně věřím, že si u Vás i Vašich zmáných napravíme reputaci na jedničku - a ještě lépe kdyby snad i s hvězdičkou!
Provozujeme tuto pizzerii skor dva roky a za onen uplynulý čas jsme naši návštěvnost skor zdvojnásobili ( přuičemž ani původní nebyla zrovně malá ) a cca 50% našich hostů jsou lidé o kterých málem předem víme co vše si objednají - dosti si na tom zakládáme a hlavně práce nás baví a chceme ji dělat a doufám, že dobře. A mimochodem, svou reklamu jsme z 90% založili na doporučeních našich hostů
Nerad píšu takovéto řádky, neb je moc těžké vystihnout správně myšlenku a pochopit i rozpoložení druhé strany, promiňte, ale nemohu se nezeptat - co zbytek Vámi objednaných pokrmů, nápoje a obsluha - samozřejmě do momentu "krvavě-nekrvavého" bifteku?
Nechci a hlavně nikdy nebudu nikoho omlouvat, problém nevrátím, a Vám bohužel odpoledne a večer nezpříjemním, jen podoktnu že se stejně ještě jednou omlouvám a přejí Vám i nám příště více spokojenosti na obou stranách.
P.S. občas mne mrzí že zde není naistalován kamerový systém, neb pak by již nebylo pochyb, ale bohužel na to je restaurace místo docela intimní a hlavně "soukromé", takže se obávám, že by to moc "užitku" nepřineslo
P.P.S. k detailu ohledem řazení příspěvků snad jen toliko, že tak jsme to nastavili společně s webmastrem, neb nejprve je názor a pak na něj čtete teprve reakci, což nám přišlo logičtější.
Autor: Pavla
22.03.2006 05:01
vrátím se vše odpuštěno
Děkuji za vaší odpověď, ano negativní emoce jsou už ty tam. Přijímám vaši omluvu.To mě také nenapadlo si dané jídlo vyfotit. Nejsem tak pragmatická jak se dělám :-) . Ano jak jste zjistil dělám s lidmi a sama jsem občas i člověk vím, že se to stát může,chybka se vloudí. Každá vnější reakce je dobrá, je to příležitost či výzva pro změnu správným směrem. Mimochodem ta moje pizza s artyčoky byla výborná. Vše dobré vám i zaměstnancům. Pavla
Autor: Lukas Novotny
09.05.2006 05:32
Pizza s sebou :oD
Dobry den, chtel bych se Vas zeptat, zda je mozne "objednat" na nejaky den a hodinu pizzu-y a dostavit se v tuto dobu primo pro ni a odebrat si ji(je) s sebou :oP? Dekuji Vam za odpoved S Pranim uspesneho dne Lukas Novotny
Autor: Petr
09.05.2006 17:58
Pizza s sebou
Ano samozřejmě tuto službu poskytujeme. Stačí zavolat, objednat a dohodnout se s obsluhou na čase, a pak již jen patřičně nadráždit své chuťové buňky :-). S přáním dobré chuťi a Vaší brzké objednávky :-)
Autor: Jana:)
24.05.2006 16:28
Personál
Dobrý den mohli by jste sem dát fotky personálu?Bylo by skvělý vědět, kdo pro nás vaří ty báječná jídla v té nejkásnější restauraci!!Máte úžásného kuchaře "LUKÁŠKA":)Nashledanou
Autor: Petr
28.05.2006 13:38
pro JANU
Zeptám se kuchařů, zda stojí o publicitu :-)
Autor: Zdeněk
31.07.2006 22:15
Dojmy z Vaší restaurace
Vážení přátelé, dovolte, abych se podělil o zážitek z návštěvy Vaší restaurace. Sobotní večer 29. července jsme se s manželkou rozhodli strávit v nějaké příjemné restauraci. Máme dvě malé děti a omezenou možnost hlídání, a večer strávený jen ve dvou je pro nás vzácností a malým svátkem. Na internetu jsme našli stránky vaší pizzerie a vzhledem k tomu, že je máte skutečně velmi hezké, rozhodli jsme se, že zajdeme k vám. Objednali jsme si rajčatovou polévku, která nás zaujala již ve vaší internetové prezentaci, a neudělali jsme chybu - byla opravdu vynikající. Na doporučení mladičké slečny servírky jsme si jako přílohu dali pizza chléb, který se k polévce báječně hodil. Manželka si pochutnala na skutečně velikém a čerstvém zeleninovém salátu a ocenila i olivový olej jako doplněk. Příjemně nás překvapil i nealkoholický aperitiv. Manželka si na závěr objednala opravdu velmi zajímavou kávu připravenou z „matky káv“. Takže pokud jde o ni, byla spokojena víc než dost. Já však bohužel totéž o sobě říci nemohu - až na výše uvedenou rajčatovou polévku pro mne byly kulinářské zážitky ve vaší restauraci značným zklamáním. Začalo to řezaným pivem, které sice nebylo vysloveně teplé, ale do dobře vychlazeného mu také dost scházelo. Krátce po objednání polévky a salátu pro ženu jsem si objednal steak zabalený v pancettě bez další přílohy (měl jsem již objednaný pizza chléb k polévce) . Netušil jsem, že na toto jídlo budu muset v prakticky prázdné restauraci čekat nejméně 40 minut. A když mi jídlo konečně přinesli, byl jsem nucen konstatovat, že tak tuhý kus masa – podotýkám že vepřového – jsem už hodně dlouho nejedl. Ačkoli jsem ho krájel steakovým nožem, šlo to jen velmi obtížně a rozžvýkat ho dalo opravdu práci. Maso bylo navíc zcela bez chuti. Po cca 3-4 soustech, když jsem na dalším místě steaku zjistil, že mám problém zapíchnout do něj i vidličku, jsem rezignoval a více než polovinu masa nechal odnést. Slečna servírka se mne zeptala, zda mi maso nechutnalo, a poté, co jsem jí sdělil své výhrady, sice projevila lítost, ale další reakce personálu jsem se nedočkal. Od návštěvy vaší pizzerie jsme si se ženou slibovali příjemný večer, ale souhrn mých nepříjemných zážitků ze špatného jídla a dlouhého čekání nám ho do značné míry pokazil. Odrazilo se to bohužel v nulovém spropitném pro slečnu servírku, i když ta byla velmi milá a ochotná a za uvedené obtíže nemohla, a v negativním dojmu z vaší restaurace, jejíž jedinečné umístění, zajímavý interiér a bohatá nabídka by jinak splňovaly všechny předpoklady příjemného místa k posezení.
Autor: Petr
01.08.2006 00:24
Pro Zdeňka
Se zaměstnanci, kteří pracovali uplynulý víkend jsem ještě nehovořil, takže prosím o Vaši trpělivost s mojí odpovědí a reakcí, byť již v této chvíli předpokládám, že mi Vaše slova potvrdí do slova a do písmene. Upřímně se obdivuji Vašemu příspěvku, neb já bych asi všechna Vámi vypočtená pozitiva pravděpodobně vynechal a podělil se jen o ten konec, děkuji za Vaši rozvážnost a vyváženost za kterou před Vámi smekám. No ráno moudřejší večera, takže zítra budeme pokračovat, bohužel ( to poslední slovo není namířeno proti Vaší osobě, ale je naplněním povzdechu, že se stalo, co popisujete a to mne mrzí a domnívám se, že nejen mne, ale i ostatní členy personálu vyjma viníka )
Autor: Petr
01.08.2006 11:08
Ráno moudřejší, ale i ještě smutnější
Ano, jak jsem již psal v předchozím příspěvku Vaše slova mi personál potvrdil do slova a do písmene ( neberte to jakokoliv špatně, ale vždy chci raději znát vyjádření obou stran ). Je mi z toho opravdu smutně a hodně naštvaně, neb jsem realista a vím, že chyby se stávají, ale pak se musí řešit, což se tentokráte nestalo. Lucie ( ona mladičká servírka ) problém bohužel nepřetlumočila své kolegyni, která by vše asi řešila jinak, ale mluvila o něm jen s kuchařem, který si jak vidno vybral svůj hodně špatný den ( neomlovám ho to ) a pak se dopustila další zcela nepochopitelné a fatální chyby, kdy Vám účtovala vše včetně steaku ( to vůbec, ale vůbec nechápu ). Bohužel je tu teprve 14 dní a je opravdu mladá, ale to nás neomlouvá, neb řešení mělo být zcela jiné. Přijměte prosím mou omluvu a pokud jste na nás nezanevřeli, tak přijměte prosím v budoucnosti pozvání na "opravnou večeři s dobrým vínem a jídlem" na náš účet abychom se Vám alespoň takto mohli omluvit a zpříjemnit Váš malý svátek ( také mám děti a vím co je večer, či den bez jejich přítomnosti je opravdu svátkem ). Kontak na mne petr@lapalma.cz nebo 777 566 666 s velkou omluvou Petr Mostek
Autor: Zdeněk
01.08.2006 22:33
Re: omluva
Vážený pane Mostku, byli jsme velmi příjemně překvapeni Vaší okamžitou a vstřícnou reakcí, která změnila náš původní dojem výrazně k lepšímu. I my jsme realisté a je nám jasné, že každému z nás – a zvláště tomu, kdo se pokouší něčeho dosáhnout - se občas něco nepovede tak, jak by chtěl. Důležité je ale, jak se člověk ke vzniklé situaci postaví, a Vaše stanovisko je v tomto ohledu stanoviskem opravdového profesionála. Pokud jde o slečnu Lucii, přimlouváme se, abyste pro ni nevyvozoval žádné nemilé důsledky – byla opravdu velmi příjemná a ochotná a my jsme ještě nezapomněli na vlastní začátky a na to, že nebylo vždy lehké vyhovět tolika různým požadavkům, které s sebou každá nová profese přináší. Na Vaši restauraci jsme díky Vám nezanevřeli a Vaši nabídku rádi přijmeme – samozřejmě po předchozí telefonické domluvě s Vámi (a poté, co se nám podaří zajistit si opět hlídání dětí). Velmi si vážíme každého, kdo se tak jako Vy snaží podnikat nikoli s vidinou rychlého a pokud možno bezpracného zisku, ale proto, aby vybudoval solidní podnik, kam se budou klienti rádi vracet. Děkujeme Vám.
Autor: Martina
11.08.2006 09:33
dotaz verne zakaznice ...
Dobrý den, mam Vasi restauraci skutecne rada a obcad k Vam s pritelem zajdeme. Protoze jsme oba studenti, nemuzeme zase tak casto, jak bychom oba chteli, a proto me zajima, jestli neuvazujete o zapojeni do programu SmartPeople. Nevim jestli ho znate nebo ne (www.smartpeople.cz), ale myslim si, ze diky podobnym akcim bychom k Vam nejen my mohli chodit casteji. Mam spoustu znamych, kteri chteji do SmartPeople vstoupit, takze by se o Vas urcite dozvedelo vice lidi. Diky za odpoved a varte porad stejne skvele:) Martina Králiková
Autor: Petr
12.08.2006 14:10
Pro Martinu
díky za Vaše slova chvály, konečně se tu nějaká objevily :-)
ale k Vašemu návrhu - tento projekt mi absolutně nic neříká, a po shlédnutí jejich stránek mi je absolutně jasné, že se jedná o projekt, který je v Čr zcela v plenkách. A jejich zmiňované reference z ciziny jsou sice zajímavé, ale přeci jen bych nepodceňoval rozdílnost povah jednotlivých národů - uvidíme jakou kampaň pro svůj produkt zvolí a co by nám poskytavatelům slev mohla přinést ;-)
věřte, že takovýchto projektů jsem již několik desítek zažil ( ať se jednalo o slevové kupóny, či karty, anebo další alternativy ) a upřímně jsem v nich vždy našel spíše jen obohacení pro zřizovatele, než nějaký rozumný finálový a finanční profit jak pro zákazníky, tak pro poskytovatele, což je málo. A proto bych rád viděl jakým směrem se smartpeople.cz začnou ubírat a co vše udělají pro podporu svého produktu. Pokud budeme mluvit o plošné podpoře, kterou začnou oslovovat širší večejnost, pak opravdu budu uvažovat, ale pokud si zřídí jen www stránky a zbytek bude postaven na principu hele já mám kartu, kup si jí taky - to je vskutku málo, byť deklarují že nás provozovatele to nebude stát ani korunu :-). Což není pravda, neb mi investujeme do tohoto projektu nejvíce ze všech ;-), čemuž bych se také nebránil, ale pokud bych uvažoval o takovémto produktu pro své zákazníky, tak bych chtěl opravdu silného partnera, který mi odhalí reálnou strukturu jeho klientů, jejich věkový průmer a pravděbodobně by mne i zajímala finanční "výtěžnost" :-)
Vím, zklamal jsem Vás, byť není daleko doba kdy jsem také studoval a vím jak člověk "zápasí" s penězi :-((.
Asi raději začneme uvažovat o vlastní altenativě zákaznických karet, či jiného produktu, který by opravdu mohl být vázán například na "studentský život". Ale v té samé chvíli se objeví druhá otázka jaká sleva by pro "studenty" byla zajímavá a hlavně co preferujete?
Naskýtá se možnost "studenstské" nabídky v hodinách, kdy je menší zájem o naše služby, avšak je otázkou zda by to bylo přínosem pro obě strany.
A tak navrhuji, zkontaktujte mne, prosím, na emailu petr@lapalma.cz a možná najdeme nějaké rozumné řešení bez vstupních poplatků a "no-name" karet, které bude vyhovovat nejen Vám, ale i dalším lidem ve Vašem věku ;-) a stavu :-)
Uf, nějak jsem se rozepsal, omlouvám se.
P.S. Tato odpověd opravdu vyjadřuje můj názor a rozhodně si neklade za cíl Vám cosi slibovat, či jak se lidově říká "mazat med kolem ××××" ( doplňte dle uvážení ). Rádi budeme hledat rozumné řešení a pokud se mu dobereme, tak proč ho nezkusit.
Autor: Flosmanka
13.08.2006 12:55
Jídlo podle vlastní chuti
Dobrý den, předem bych Vám ráda poděkovala, pizzy u Vás nemají chybu, super prostředí:-) Nedávno jsem u Vás byla s kamarádkou a opět jste nezklamali.. Jen, už jsem to tu někde četla,to řezané pivo bylo skutečně dost teplé - není nad orosenou skleničku piva.. Ale to je tak jediná chybička, kterou máte. Mám otázečku, jelikož já k Vám chodím velice ráda a s mým novomanžílkem jsme tam ještě nebyli, ráda bych ho k Vám pozvala na večeři. Ale koukala jsem na jídelníček, a já to s ním nemám tak jednoduché :-) Nemá rád smetanové omáčky, aromatické sýry ani houby a miluje maso. A nenašla jsem žádné masíčko dle jeho chuti - má rád steak jen se sosem a např. se slaninou a eidamem.. Tak se chci zeptat: je možné si u Vás říct, jak by to maso chtěl upravit a Vy mu ho tak připravíte a cena se spočítá individuálně nebo dle něčeho podobného, je to možné? V některých restauracích s tím máme totiž občas problém. Nevyhoví.. Předem Vám moc děkuji za odpověď. Fandím Vám, tak ať se daří. Monika Flosmanová
Autor: petr
13.08.2006 14:34
4 Flosmanka
jéééé, to je jako bych si tu reklamu objednal :-))
díky za Vaše slova, moc a moc potěšily, neb shodou okolností jsme včera večer měli nepěkný výstup s nějakou naší zákaznicí a ve finále mi dokázala rozplakat servírku a tohle je moc fajn náplast na její, ale i mou duši - zítra celý problém uveřejním v novinkách, neb to bylo opravdu velmi ošklivé a snad i záměrné - ale zpět k Vaší otázce neb jsem maličko odbočil ;-)
takže nejprve k PIVU - ano je to náš handicap, bohužel, neb naše výtoč není velká a technika, která je dostupná stran pivovaru je v absolutním pořádku ( sanitujeme co 7 - 14 dní dle potřeby externí firmou ), ale díky malé frekvenci "točení piva" prostě teplá :-( - snažíme se najít řešení, ale musela by se najít "pípa" s chlazením přímo na "kobře" ( tam odkud se pivo točí ) a s tím jsem se ještě nesetkal :-(
a k vybíravéme novomanžílkovi - tedy jak jste si ho vychovala :-)))), mohu Vám půjčit svou ženu, ona Vám poradí :-)))) ale zpět k dotazu, ach jo jsem to ale rýpal, že? jídlo dle příní zákazníka je SAMOZŘEJMOSTÍ za předpokladu dotupnosti surovin v naší kuchyni, ale to co popisujete Vám velmi rádi, respektive jemu splníme.
Jiank od 1. června už máme skor něco dle jeho chuti v nabídce, jenže já hlava dubová, jsem nové pokrmy dal jen do AKTUALIT a už jsem je opmněl přidat do jídelníčku, ach jo, a tak ještě jeden díky za upozornění :-). Jo a to co bychom doporučili -
Steak al Pancetta - Vepřový steak obalený slaninou s výpekem ( sosem ), obloha - no a navíc jen přimarkujeme a přidáme sýr dle chuti ;-) - a s úpravou problém také není opravdu se velmi rádi řídíme dle sloganu: "Náš zákazník, náš pán"
Autor: flosmanka
15.08.2006 07:47
:-)
Zdravím, děkuji za vyčerpávající odpověď.. Moc jste mne potěšil a já se už těším, jak k vám vytáhnu manžílka :-) Ten bude koukat..
Autor: Zdeněk
18.08.2006 23:11
Děkujeme
Vážený pane Mostku, rádi bychom Vám trochu se zpožděním poděkovali za „opravnou večeři“ ve Vaší restauraci. Byla jedním slovem skvělá, jídlem počínaje a pozorností slečen servírek konče. Užili jsme si u Vás opravdu příjemný večer, takže ještě jednou děkujeme.
Autor: Petr
19.08.2006 12:35
4 Zdeněk - i my díky
Ano, i my děkujeme za Vaši "spokojenost" a slova chvály - a tak to má být :-) - spokojenost na obou stranách
Autor: Jaroslav Mičan
16.07.2007 21:49
Super stránky
Super stránky určitě se někdy zastavíme na oběd.
Autor: Renata Bezděková
16.07.2007 21:59
Pěkné
My se taky zastavíme.
Autor: Dana
24.07.2007 17:47
Taková škoda
Dobrý den, chtěla bych vyjádřit lítost nad upadající kvalitou personálu (změnou personálu) a služeb...chodíme k Vám už skoro 3 roky, ale poslední 3 návštěvy za poslední měsíc nás natolik otrávili, že se tam nejspíš delší dobu neukážeme a hledáme teď náhradu, kde bychom se cítili tak, jako dřív v Palmě. Abyste pochopili - půl hodiny bez povšimnutí s prázdnými skleničkami, hodina čekání na jídlo při poloplné restauraci, jiné suroviny na pizze a celková pozitivní nálada se někam vytrácí...Chtěla bych, abyste o tom věděli, nemusíte to zveřejňovat na netu, je to informace pro Vás! Určitě to ještě zkusíme a tak budeme doufat, že to nebude opravdu naposledy...Zdravím, Dana
Autor: Petr
15.08.2007 21:45
Jen pár slov ke kritice
Zcela úmyslně jsem nechal Dany příspěvek dostatečně dlouhou dobu bez odpovědi, neb jsem čekal na její reakci na poslaný e-mail, bohužel ta do dnešního dne nedorazila :-(
Jsem absolutní realista a chápu, že kus pravdy v její kritice určitě bude. Nemám důvod zastírat, že jsme se hodně trápili s personálem. Ano, najít nové lidi po tom co se nám rozpadl kolektiv po skor třech letech ( těhotenství, stěhování, osobní problémy ) je opravdu velkým oříškem zvláště, když ten starý byl absolutně kouzelný, komunikativní, usměvavý a pracovitý - prostě a jednoduše báječný.
Dalším problémem se ukázala služba rozvozů jídel, kterou pro Vás provozujeme od ledna letošního roku. Bohužel, asi by se slušelo napsat bohudík, zájem předčil naše očekávání a připravenost :-(, a tak jsme se dostávali do časových skluzů s výdejem jídel. Zdůrazňuji dostávali :-).
Ohledem kritiky surovin, tak tam musím zcela striktně říci, NE - suroviny jsme rozhodně neměnily a pokud ano, tak jen k lepšímu. Pokud tato výtka směřovala k zámněně surovin na pokrmu, tak pak se Daně omlouvám.Věřte, že jsme všechny problémy řešili denno-denně, ale bohužel náprava trvala déle než jsme si sami mysleli :-(. Prostě a jednoduše jsme se tak nějak pohybovali v "bludném kruhu" a když jsme vyřešili jeden problém našly se minimálně dva další :-) nádherné "perpetum mobile". Ale co jak říkala moje babička: "Co Tě nezabije, to Tě posílí" a tak se také stalo - lidé se našli, principy "odbavování" jídel a přizpůsobení pracovního prostředí jsme provedli a dnes mohu s klidným svědomím říci, že to o čem psala Dana je absolutně minulostí ( nechci polemizovat o zda to bylo tak jak píše ona, či v mírnějším rozsahu, to mi nepřipadá fér ) a za poslední dny už i já mám konečně pocit, že se nám stará dobrá La Palma vrací do starých kolejí:-).
P.S. Díky Vám Dano za příspěvek, byl pro mne obrovským motorem a věřte, že jsem ho "použil" několikrát ke svému "vnitřnímu a pracovnímu nakopnutí", když jsem stále narážel, mírně řečeno, "hlavou do zdi". Vaše slova kritiky rozhodně byla na místě a já osobně nemám problém i taková slova nechat zveřejněná, nechci je schovávat a pro všechny ostatní návštěvníky webu "cenzorovat" a nechávat jen to co je pozitivní a pochvalné!
Werichovsky dokončeno: "Jednou jsi dole, jednou nahoře" - a my jsme si vybrali své zakolísání na začátku letošního léta :-( za což se Vám i všem naši zákazníkům omlouvám a věřím, že současný stav je již stran zákazníků hodnocen opět kladně :-).
Třeba se někdy opět potkáme v La Palmě a věřím, že najdete to co Vám při posledních návštěvách chybělo ;)
Autor: Petra Plasilova
05.09.2007 19:55
Super. Ale chtelo by to online obednavky,kdyz je clovek treba bez kreditu.
Autor: Danča
10.09.2007 13:50
Děkujeme, že jste :)
Dobrý den, již dlouhou dobu /tuším co jste ji spustili/ využíváme Vaši službu rozvozu jídla domů. Jsme neuvěřitelně spokojeni, protože když se vrátíme pozdě z práce, nebo z náročeného víkendu a nic jiného, než zapnout TV, už nezvládneme, zavoláme Vám a za chvilku už to voní na stole. Pizza je výborná i přesto, že se veze v autíčku a není rovnou na talíři a těstoviny úžasně vláčné. Již jednou jsem vám posílala foto jak i naše kocoury lákají krabice od vás :) Chdíme k vám i posedět, s papouškem je úžasná atmosféra, personál milý a jídlo výborné :o) Na Palmovce mezi stovkami heren je to podnik k nezaplacení. Rádi vás doporučujeme dál. Mějte se moc krásně, hodně štěstí. Dana
Autor: Kacka
19.09.2007 12:41
Dobry den,zdravim p.Mostka.Jeste jsem nemela tu cest se k vam osobne podivat,ale myslim,ze po precteni Vasich peknych stranek se urcite nekdy zastavim :-)Tak se mi libi vas pristup k komentarum a ze si najdete i cas na odpovedi.Mile me prekvapila Vase reakce a nabidka,pro nespokojeneho klienta,pozvani na ucet pizzerie.Jen pozor,aby si nezacli lide schvalne stezovat a chodit k Vam na ucet pizzerii :-)).Moc hezky a urco se k vam nak podivam :-)Hezky den Kacka
Autor: Eliška Tanciková
04.10.2007 15:26
Pochvala
Bydlíme v Ustí nad Labem.V Praze má manžel sestru ke které občas jezdíme na návštěvu.Objednali jsme si u Vás jídlo s dodávkou,až do domu.Bylo moc výtečné.Škoda,že tady u nás nejsou takové schopné firmy nebo podobné služby. Držíme Vám s manželem palce,at máte hodně zákazníků a stále dobrou náladu.S pozdravem manželé Tancikovi
Autor: Petr
14.10.2007 13:10
pro Kačku - s malou omluvou za pozdní reakci
I Vám dobrý den, díky za Vaše slova chvály byť jen díky naší webové prezentaci :-). No doufám, že stejná slova zazní po Vaší návštěvě :-) u nás. P.S. Jen k možnému zneužívání - kupodivu toho lidé nezneužívají a za to jsem opravdu rád.
Autor: Petr
14.10.2007 13:11
pro Elišku Tancikovou
Díky za Vaše slůvka chvály a spokojenosti. Upřímně řečeno snažíme se a spokojenost našich hostů je pro nás synonymem slůvka DĚKUJI.
Autor: Anna
08.11.2007 22:52
Dobrý večer
Prosím upravte čas rozvozu nesouhlasí s tim co řiká obsluha. na wwčkach mate do 22.45 a opravdu se rozváží do 22.30 dekuji Hendrichová
Autor: Jelínková
23.11.2007 20:33
Ceny?
Autor: Jelínková
23.11.2007 20:41
Ceny?
Dobrý den, chtěla bych se pouze zeptat na ceny, které uvádíte na internetu a které jsem měla nakonec vyúčtovány (objednávala jsem si dnes od Vás poprvé domů), např. pizza Vesuvio - na int. 114,- Kč/na účtence 123,- Kč (dovoz i obal měl být zdarma). Jinak - pochutnali jsme si, i na salátu Mista vylepšeném o kuř. maso, krutony a kukuřici - až na ty ceny, které se dost rozcházely směrem nahoru.
Autor: Petr
30.12.2007 13:32
Pro Annu
Omlouvám se za pozní reakci, ale konec roku byl maličko "ryhclejší a hektičtější" než by bylo zdrávo.
Děkuji za upozornění - teď už je vše opraveno, tak jak má být - takže poslední objednávka ve 22:30 hod. a provozní doba rozvozu jídel je do 23:00 hod. právě v závislosti na době posledních objednávek
Autor: Petr
30.12.2007 13:34
Ceny? pro pí. Jelínkovou
Ohledem cen, došlo ke vzájemnému nedorozumnění, neb jsme na přelomu listopadu a prosince měnili jídelní lístek a asi nebyly všechny ceny v době Vaší objednávky aktuální, za což se Vám omlouvám.
Autor: Zdenka Vasickova
04.02.2008 08:25
oslava
Dobry den, rada bych se zeptala, zda je mozne ve vasi restauraci usporadat sobotní slavnostni obed (svatba, ale bez zvyku typu rozbijeni taliru apod.) pro cca 20 osob (kazdy by si objednal sam z jidelniho listku) - bud rezervaci jednoho velkeho stolu nebo jeste lepe jako uzavrenou spolecnost, cca od 12-15hod. Dekuji za informaci S pranim hezkeho dne Zdenka Vasickova
Autor: Petr
04.02.2008 11:52
Oslava - jasně proč ne :-)
Dobrý den,
Slavnostní oběd pro cca 20 osob není z naší strany problém ( doba "monstrózních svateb" je dávno minulá, takže takovýto "servis" poskytuje poměrně často ). Předpokládám, že naši pizzerii znáte, takže uzavřená společnost v tomto počtu a rozsahu nepřipadá v úvahu, ale vzhledem k tomu, že Vám spojíme stoly v zadní části restaurace, tak se dá mluvit o poměrně rozumném soukromí.
Pokud máte jakékoliv dotazy, či upřesňující požadavky jsme Vám k dispozici, ať na telefonu, nebo e-mailu.
S pozdravem Petr Mostek
Autor: Josef Dracuda
09.02.2008 19:35
Pomoc
Prosim vás,mohl by mi někdo z vás říct co je a jak vypadá capari? Moc by mi to pomohlo - Dekuji moc.
Autor: Petra a Kuba
25.02.2008 16:50
Dobrý den,
není nad osobní zkušenost a tak jsem po prostudování Vašich pěkných stránek s kamarádem navštívila Vaši restauraci osobně. Budu se brzy stěhovat do sousedství a je dobré poznat, co mi mé okolí nabízí. A výsledek? Setkala jsem se s plusy i s mínusy. Mínusy: - pod pojmem "záměna ingrediencí" si představuji záměnu jedné za druhou bez toho, abych to finančně pocítila. Samozřejmě mám na mysli záměnu ingrediencí ve stejné kategorii. Takže když jsem poprosila o výměnu papriky za žampiony, nečekala jsem, že mi žampiony budou přiúčtovány a paprika neodúčtována. - přítel si objednal pohár tuším že "Sladký polibek", kde je vanilková zmrzlina s jahodami a místo toho dostal "Horké jahody". Ano, ingredience jsou stejné, ale jedno teplé a druhé studené. On chtěl studené. Zřejmě k tomu došlo tak, že se na to úplně zapomnělo a museli jsme objednávku poháru připomínat. - chybí mi nekuřácký koutek (nebo jsem ho jen nepostřehla?), i když to není zahulená hospoda, cigaretový kouř z oblečení jsem potom stejně cítila. A teď klady: + obsluha není vtíravá, nechá člověka, aby se usadil a nepřepadá ho otázkou "Co budete pít?" když je host ještě napůl v kabátu. + pizza byla výborná, řekla bych, že v Praze jedna z nejlepších. Těsto nebylo suché, křupavé ale nepřipečené, celkově velmi šťavnatá a bohatě obložená (měli jsme každý jinou a toto platí pro obě). + malá valentýnská pozornost byla velkým a milým překvapením (a to velmi chutným překvapením). + prostředí restaurace je velmi pěkné a vkusné, žádná "moderní" přeplácanost a kýčovitost. Celkový závěr: Zřejmě pod vlivem zdejších velmi dobrých komentářů jsem možná měla přemrštěná očekávání, ale i přes zmíněné drobné nedostatky jsem byla dost spokojená a vím, že se k Vám určitě nejednou vrátím a uvažuji i nad využitím dovážkové služby. S klidným svědomým jsem Váš podnik doporučila svým známým. Přeji mnoho úspěchů a těším se nashledanou. Petra
Autor: Petr M.
03.03.2008 18:46
Pro Petru a Kubu
Nejprve musím Petře poděkovat za podrobnou zprávu "o stavu La Palmy ve dnech Valentýnských" :-), a především za čas, který si pro to našla - děkuji moc
Mínusy - ošklivé, nehezké a z naší strany absolutně hloupé :-(, stydím se za sebe i personál, neb to patří do chyb zcela zbytečných, o kterých jsem se domníval, že se nám i snad i vyhýbají :-(. No ještě budeme sami na sobě více pracovat.Ano máte absolutní pravdu, pokud chcete záměnu ingrediencí ve stejné cenové "hladině", tak se nic nedoúčtovává :-(. Opomenutí objednávky, bohužel věčný problém - alespoň jednou denně někde něco "vysklíme" :-(. A ke špatnému objednání stran kolegyní, ani nemám slov, snad jen vyjma omluvy Vám a Vašemu příteli
Kouř - věčný nepřítel - také ho nemám rád, ač jsem kuřák - bohužel díky dispozicím restaurace nemáme nekuřáckou část - jo během teplých slunných dnů není nad zahrádku - vím to je "prd platné" v únoru :-(. Snad se jednou dočkáme plošného zákazu kouření v restauracích, což by bylo jen a jen ku prospěchu, jak člověk vidí v zemích, kde k tomu tady tolik diskutovanému kroku, již došlo.
Díky i za výčet pozitiv - oceňuji Váš nadhled a hodnocení, které obsahuje obě "strany mince". Budu se opakovat, ale prostě musím - tyto komentáře a postřehy jsou "živou" vodou a "zrcadlem" pro nás všechny. Neb občas člověk udělá "botu" a ani si ji neuvědomí - neřkuli, že i pochvaly se krásně poslouchají a dávají "křídla", nicméně my zůstáváme "na zemi" a jdeme "vychytávat" mouchy.
P.S. Doufám, že při Vaší příští návštěvě již projdeme bez "ztráty kytičky" a ještě jednou moc děkuji za Váš čas a reálný náhled, Petr
Autor: jennifer
10.04.2008 17:44
Tomatová polévka
Vaše tomatová polévka je skvělá, jediné co mi malinko vadí je že 'delivery guys' nechodi az k bytu :(
Autor: Petr M.
11.04.2008 12:53
pro jenifer
Díky za slova chvály na tomatovou polévku, taky jí mám rád a často si s ní "vylepšuji" náladu :-)
Ohledem "delivery guys" - bohužel díky problémům s parkováním v celé Praze a v poslední době i díky parkovacím zónám na Praza 2, 3 a 7 a kam také rozvážíme nejsme schopni chodit až k Vaši dveřím :-(, a to nekomentuji pouliční kriminalitu. Doufám, že i přes tento "handicap" nám zůstanete věrna, či spíše naší tomatovce a snad nejen jí :-)
Autor: Venca
11.05.2008 14:28
Piza
piza je moc dobrá jen tak dál:-)
Autor: marek vacek
12.05.2008 14:15
nej picerka
nej picerka v praze servírky nej přijemný
Autor: Petra
20.05.2008 22:33
Jdu asi trochu s křížkem po funusu, ale už se stalo. Právě jsem se vrátila z vaší úžasné restaurace, do které moooc ráda chodím - zejména na tůňákový salát. Dnes jsem si dala rovněž skvělý žampionový krém, k pití bezkofeinové latté a jelikož už jsem docela unavená a těším se do postele, zaplatila jsem a šla. Teprve v autě mi došlo, že jsem na můj vkus platila docela dost - 142Kc.Je to možné? Dívala jsem se teď do Vašeho internetového ceníku, nějak mi to neodpovídá. Nebo máte tak vysoký couvert? Díky Petra
Autor: Petr
21.05.2008 12:20
pro Petru - couvert není vysoký :-)
A pročpak by to mělo být s křížkem po funuse :-) ?????, nikdy není tak pozdě abychom se nepokusili problém vyřešit :-) - Připomněla jste mi moji babičku, která toto spojení často používala :-)
Naštěstí nám technika :-) umožňuje se podívat do historie účtů a najít chybu. A ve Vašem případě se stalo nedopatření, kolegyně se "uklepla" a jedno velké a jedno malé pivo, která patřily na vedlejší stůl a opravdu k němu dorazily :-), nedopatřením "přistály" na vašem účtu :-(.
Takže žádný COUVERT", ale jen zbytečný přehmat z naší strany navýšil Váš účet, neb káva a polévka za 142 ,- Kč, to je docela dost. Nicméně člověk, když je utahaný po celém dni, tak přehlédne i podivně vysokou částku, anebo ji nechtěně a samozřejmně zcela bez úmyslu "vytvoří" :-(
Takže máte u nás "předplaceno" malé a velké pivo, kdyby Vás popadla žíznivá po cestě domů :-), ale předpokládám, že to spíše vyřešíme odečtem oné omylem markované částky z příštího účtu :-), souhlasíte?
Autor: Petra
22.05.2008 00:44
Dekuji za vstřícnost
Dobry vecer, uprimne jsem potesena Vasi reakci. Uz jen to, ze jste vubec mym prispevkem zabyval a zareagoval jste tak skvele :-) Chapu, ze takove veci se stavaji, rada prijdu opet posedet do Vasi restaurace! Preji hodne spokojenych hostu, Petra S.
Autor: Radim
18.06.2008 19:25
Kvalita piva
Zdravím, točíte plzeň, což je ta nejlepší volba, bohužel kvalita není dostatečná, ani průměrná, což je škoda, protože jinak výborná jídla, prostředí i obsluha a rozvoz. Zlepšete to, a nebudu chodit jinam :-)
Autor: Petr M.
19.06.2008 12:04
pro Radima
Dobrý den
kvalita piva je vždy přímo úměrná vytočenému množství - a to sám uznáte že v pizzerii žádná obrovská výtoč není a nebude, prostě to k tomuto typu podniku nepatří
Pro kvalitu točeného piva jsme dle našeho názoru a i dle názoru techniků od "Plzně" udělali maximum - máme dvě chlazení, jedno klasické velké a druhé přímo pod výčepní stolicí. Pravidelně ve 14-ti denních intervalech poctivě sanitujeme - rád Vám ukážu sanitační knihu, sudy jsou i odstáté před naražením, ale víc už udělat prozatím neumíme a tak, byť je mi to líto a "proti srsti" mého přesvědčení, Vám nemohu napsat že to dokážeme zlepšit
P.S. Za posledních několik měsíců jsme nezaznamenali žádnou stížnost na kvalitu piva vyjma Vaší, nevím zda-li se u Vás jedná o jednu zkušenost, nebo o "dlouhodobější trend z Vaší strany", což neberte jako zpochybňování Vašeho názoru, ale jen jako konstatování holé skutečnosti.
Autor: Eric Nový
23.06.2008 01:02
Stížnost
Dobrý den, v pátek jsem byl u vás s manželkou na večeři, jídlo bylo opravdu skvělé, ale obsluha byla hrozná. Po 15 minutách jsme se servírky stále nedočkávali, tak jsme si museli jít objednat k baru. Vaše servírka na nás byla nepříjemná a dala nám dostatečně najevo jak je "ráda" že nás tam má. Vaše restaurace je velice příjemná proto by jste se měl víc zaměřit na vaše zaměstnance kteří jí zbytečně ničí! S pozdravem Eric Nový Váš bývalý zákazník.
Autor: Petr M.
23.06.2008 12:49
Servírka - stížnost
Jo, jo personál = lidé, věčná to slabina nás všech co podnikáme :-(. Škoda, že jste mi neposkytl ještě další informace, alespoń kde jste seděli, zda na zahrádce, nebo v restauraci, abych se mohl lépe orientovat :(, potažmo jak vypadala?
Nicméně si dovolím tvrdit, že jsem si jist o koho se jednalo, ta slečna tu byla přesně druhý den a zároveň i její poslední, neb takovýchto reakcí stran hostů, ale především stálého personálu bylo povícero.
Bohužel jiná cesta, jak ozkoušet nové lidi, než je nechat pracovat, a jak vidno i ničit úsilí mnoha dalších lidí, kteří pověst a kvalitu budovali několik let, prostě není :-(
Doufám, že snad slovo "bývalý" ještě změníme na slovo spokojený :-) zákazník?
P.S. To, že se Vám a všech dalším zákazníkům, kteří museli podstoupit a "přežít" její obsluhu se velmi omlouváme, je nad slunce jasné, díky za pochopení
Autor: jennifer
29.06.2008 22:02
rozvoz zdarma?
dobry den, pomerne casto si u Vas objednavam jidlo. se vsemi sluzbami jsem spokojena, jen nechapu proc inzerujete rozvoz a obaly zdarma kdyz na internetu mate dva jidelnicky s rozdilnymi cenami. jeden pro restauraci a druhy pro rozvoz? nechci byt 'rypava' ale tohle jednani mi neprijde fer.. za odpoved dekuji Jennifer
Autor: Petr
30.06.2008 11:30
ceny
Dobrý den,
asi maličko nerozumím co Vám přijde "nefér"?
Ceny restaurace mají prostě jinou marži než ceny rozvozové a z toho vzniká i rozdíl v cenách - prostě Vy na rozvozu zaplatíte, tak jak platíte jen cenu uvedenou v rozvozovém jídelním lístku a neplatíte NIC za dopravu a obal - takže opravdu jsou OBALY A DOPRAVA ZDARMA.
Pokud máte pocit, že je to jinak, nebo Vám snad byla účtována jakákoliv částka za DOPRAVU nebo OBALY, tak mne prosím kontaktujte na telefonu 777 566 666, děkuji
Pokud snad narážíte na to, že cena v restauraci je o nižší, ano je to tak, neb na restauraci je zcela jiná skladba prodejů, neb 99,9% zákazníků si dá nejen jídlo, ale i pití, či další z naší nabídky a díky tomu je možno pracovat s nižší marží na samotné jídlo
P.S. Doufám, že již výše uvedená "neférovost" je dostatečně vysvětlena a snad již neexistuje :-)
Autor: Pavel Dobroucky
04.09.2008 20:44
Oprava chybky =)
Dobrý Den Chtěl jsem vás jen upozornit na menší chybu v textu v odkazu "Rozvoz jidel", přesneji v textu "na každé jídlo uvedené v této nabídce máme připravený ten správný menu-box, misku, pizza krabice, nebo misku", se výraz "miska" objevuje 2x =). Jinak bych vám chtěl poděkovat za skvělé služby, které v této republice skoro nemají konkurenci, poměr kvalita/cena/rychlost dovozu je idealní Děkuji S přátelským pozdravem Pavel Dobroucký
Autor: Johana Radostová
25.10.2008 17:57
..No..super:)
Tak jsme dnes uzavřeli spolupráci, to jsem moc ráda. Posezení bylo moc příjemné a Vaše pozornost na konec moc milá;). Už jsem slíbila ,,příteli" (já to slovo moc nemám ráda,tedy svému klukovi), že ho k Vám vemu. Těšíme se na salvy pizz na naši školu, ta pizza je fakt dobrá! (Jen jsem tím výzkumem pizzeriií trochu přecpaná pizzou:))
Autor: Aloe & Mattes
03.11.2008 10:48
+ & -
Vasi restauraci jsme objevili, kdyz jsem se pred dvema a pul rokem pristehoval o ulici vedle. V te dobe byla Vase pizza bezkonkurencni, objednat si Fattorii bylo pro nas to nejvetsi poteseni. Pak jsme se odstehovali a dostali k Vam jen velmi zridkakdy. Ted' uz skoro rok na Palmovce pracuju, takze opet prichazime na obed na svou oblibenou pizzu a objevili jsme i dalsi lahudky z Vasi nabidky. Servirky nas potesily jednak vynalezem "tezke koly", jednak i tim, ze si nas uz pamatuji a hned vedi, co nam donest :) Seda eminence z predsine me zdravi mym vlastnim hlasem, "cau". Nicmene k "pochvale" se musi bohuzel pridat i "pokarani". Jednak ta pizza uz neni, co byvala, prijde nam, ze je cim dal sussi a obcas se stane, ze je i velmi "surovinove osizena". Asi nejhorsi byl stav v lete, ted' uz se zase postupne zlepsuje, ale 100 % to porad neni. A uplne nejhorsi je ten cigaretovy kour. Jit do LaPalmy znamena pak cely zbytek dne chodit v "prokourenem" odevu a vecer nahazet do pracky vsechno obleceni, nejradeji vcetne sveho nositele. Kez by aspon behem obeda byla vyhlasena amnestie nam, kteri nechceme zit "v kominu"!
Autor: Petr
03.11.2008 11:32
reakce na + & -
Tak nejprve díky jak za plusy, tak především za minusy :-). Neb takových to názorů si opravdu vážíme a děkujeme za ně, díky moc
Ohledem pizzy - "surovinové šizení" - bohužel někteří bývalí zaměstnanci nepochopili k čemu jsou kalkulace a mylně se domnívali, že je budu chválit pokud něco ušetří :-(, opravdu nepochválil jsem je a v momentě, kdy stále nechtěli pochopit, že naším krédem je spokojený = najedený zákazník, tak jsme se raději rozloučili. Ohledem pocitu "suchosti", tuším co máte na mysli, ale v poslední době by pizzy měli být v 90% stejné jako dříve, pravda maličko se pozměnilo dávkování těsta ( laicky napsáno ), ale to je spíše ku prospěchu v křupavosti samotného "korpusu", ale ještě si schválně dám pozor na množství tomata, či smetany v základu pizzy, neb od nikud-jinud bych si "pocit suchosti" neuměl vysvětlit.
Kouření, ach to kouření - škoda že jsem v tomto směru asi srab, ale když vidím kolik lidí si musí po obědě zapálit, tak mi věřte, že se prostě bojím udělat La Palmu, byť na obědy nekuřáckou :-(. Asi bych jako jeden z mála restauratérů přivítal striktní zákaz, ale toho se od našich "zákonodárců", bohužel asi nedočkáme a pokud ano, tak to bude paskvil jako 99% dalších zákonů :-(.
Jinak musím přiznat, že jsme se několik měsíců opět potýkali se vzduchotechnikou a opravdu to u nás v době obědů a večeří vypadalo, jako ve "čtyřce bez větráku", bohužel. Nicméně cca před 2 - 3 mi týdny jsme konečně dospěli k řešení, které, jak to alespoň cítím já, pomohlo a opět můžu s klidným svědomím napsat, že byť se kouří, tak cirkulace vzduchu funguje, tak jak má a můj osobní pocit je, že "zahuleno" u nás již určitě není, a když přijde nějaký extrém, že opravdu kouří 99% restaurace, tak během 5-ti minut je opět "čisto" - chápu, že je to pro nekuřáka málo, ale více opravdu nedokážeme - potvora fyzika je proti nám.
P.S. Dejte, prosím, vědět, jak to cítíte Vy jako nekuřák, ještě jednou díky moc.
Autor: dvorak tomas
16.11.2008 18:56
jidelak na netu
meli byste si laskave upavit ceny na netu mate jine a to vyšší...
Autor: Petr M.
16.11.2008 19:03
CENY?
Rozhodně si nejsem vědom, že bysme měli vyšší ceny na účtekách než na "netu", pokud je tomu jinak mohu Vás požádat o konkrétní jídla? Děkuji. P.S. Občas se stane, že se někdo dívá na ceny v restauraci, ale ty jsou oproti cenám na rozvoz odlišné.
Autor: Kristýna
27.11.2008 17:05
Dobry den, objednavam si u vas uz pomerne dlouhou dobu jidlo na dovoz a ze zacatku jsem s vami byla spokojena, ale posledni dobou tomu jiz tak neni. O co se jedna? Za prve, velikost a kvalita pizzy jde pekne dolu...nevim zda je to zmenou kuchare (pamatuji si na dobu,kdy u vas pracoval muj kamarad Lukas a vse bylo v poradku), ale za 159,-Kc bych chtela pizzu,ktera aspon trochu odpovida velikosti krabice a ne ze v ni plave, ba by se do ni vesla dvakrat. Za druhe me obtezuje kdyz mi vola rozvozce i ve chvili, kdy jsem si nic neobjednala. Jde o to, ze na jedne adrese nesidlim jen ja, ale firma se spostou zamestnancu, kteri si obcas take neco objednaji. Proc mam ale zrovna ja zvedat telefon ve chvili, kdy zadnou objednavku neocekavam??? Slecny na telefonu by si mely zapisovat jmeno objednavajiciho a neobtezovat jen me. Funguje u nas recepce, kde je kdykoli mozne si dotycnou osobu nechat zavolat telefonem. Nevidim v tom problem. Vy snad ano?? A do tretice vseho dobreho. Ceny na internetu mate o par korun levnejsi nez pak na uctence. Jak je tohle mozne? Za obaly to asi nebude, kdyz je mate dle reklamy zdarma. Tak kde je chyba? Vsimla jsem si v predeslem prispevku, ze byste si pral konkretni priklad...tady je: na netu Lasagne con Pollo Spinaci 159,- Kc...a na uctence to same jidlo za 168,- Kc. Nejedna se mi o ten maly cenovy rozdil, jde mi pouze o princip veci !!! Kdyz si neco objednavam, tak pocitam s cenou, jakou mate uvedenou...tak proc tomu tak neni??? Btw: ty lasagne mi opravdu moc chutnaly, ale vsechny me vyse uvedene stiznosti bohuzel posledni dobou prevazuji nad kvalitou vaseho jidla. Pekny vecer Vas byvaly konzument
Autor: Petr M.
28.11.2008 10:53
pro Kristýnu
tak nejprve bych rád vyřešil problém s telefonováním, které Vás obtěžuje, ale to mohu jen v případě, že mi sdělíte své jméno a adresu - prosím na e-mail petr@lapalma.cz, děkuji. Stejnou žádost jsem Vám již včera posílal na e-mail
Autor: Petr M.
06.12.2008 15:37
pro Kristýnu
Bohužel jsem s Kristýnou ještě nedořešil zda mohu její regostraci v naší rozvozové databázi zrušit, nebo zda budeme postupovat jinak - pravda na první e-mail mi odpověděla a pak již nikoliv, tak se v této chvíli chci vyjádřit k její předchozí stížnosti
S dovolením si „vytáhnu citace z předešlé stížnosti, pro lepší pochopení mé odpovědi.
Dobry den, objednavam si u vas uz pomerne dlouhou dobu jidlo na dovoz a ze zacatku jsem s vami byla spokojena, ale posledni dobou tomu jiz tak neni. O co se jedna? Za prve, velikost a kvalita pizzy jde pekne dolu...nevim zda je to zmenou kuchare (pamatuji si na dobu,kdy u vas pracoval muj kamarad Lukas a vse bylo v poradku), ale za 159,-Kc bych chtela pizzu,ktera aspon trochu odpovida velikosti krabice a ne ze v ni plave, ba by se do ni vesla dvakrat.
Technicky dosti neproveditelné, pizza se tu snad od prvního dne existence dělá za pomoci plechu o průměru 30 cm, takže pizza před rokem je stejná jako pizza dnes – viz. Článek jak se rodí pizza v sekci Aktuality ( doplním do neděle – 7. prosince ) – promiňte, ale tady s Vámi zásadně nesouhlasím.
Za druhe me obtezuje kdyz mi vola rozvozce i ve chvili, kdy jsem si nic neobjednala. Jde o to, ze na jedne adrese nesidlim jen ja, ale firma se spostou zamestnancu, kteri si obcas take neco objednaji. Proc mam ale zrovna ja zvedat telefon ve chvili, kdy zadnou objednavku neocekavam??? Slecny na telefonu by si mely zapisovat jmeno objednavajiciho a neobtezovat jen me. Funguje u nas recepce, kde je kdykoli mozne si dotycnou osobu nechat zavolat telefonem. Nevidim v tom problem. Vy snad ano??
Já, ano. Každý kdo si od nás kdy objednával rozvoz ví, že první na co se ptáme pro identifikaci zákazníka je jeho jméno – NIC JINÉHO ( žádná ulice, či telefon ), prostě jen JMÉNO , takže poproste kolegy ať si neobjednávají Vaším, ale svým jménem – to mi opravdu neovlivníme – děkuji za pochopení. Opět výtka, kterou nemůžeme jakoliv napravit.
A do tretice vseho dobreho. Ceny na internetu mate o par korun levnejsi nez pak na uctence. Jak je tohle mozne? Za obaly to asi nebude, kdyz je mate dle reklamy zdarma. Tak kde je chyba? Vsimla jsem si v predeslem prispevku, ze byste si pral konkretni priklad...tady je: na netu Lasagne con Pollo Spinaci 159,- Kc...a na uctence to same jidlo za 168,- Kc. Nejedna se mi o ten maly cenovy rozdil, jde mi pouze o princip veci !!! Kdyz si neco objednavam, tak pocitam s cenou, jakou mate uvedenou...tak proc tomu tak neni??? za tohle se už Krisýna omluvila v mailu, který mi poslala a uznala svou chybu, kterou popisuji níže
Tak snad naposledy – otevřete si www.lapalma.cz a přejděte na sekci rozvoz jídel -> co vidíte jen odkaz na stránky www.rozvozy.cz -> tak šup na ně -> sekce co vozíme a hle cena výše uvedených Lasagní je opravdu 168 ,- Kč tak jako na účtu – díky za pochopení. Pokud se někdo dívá na jídelní lístek, který platí pro restauraci – ten který platí pro rozvoz je rozvozový, tak to je pak těžké se shodnout. Prostě ceny pro restauraci mají svou kalkulaci a následně marži a ceny na rozvoz také a zda je tam rozdíl 9,- Kč nebo není – proboha to je snad jen a jen naše věc – cena je uvedena správně, jen Vy, bohužel, slučujete neslučitelné! Proboha nezkoumejte rozdíl v ceně – obal a doprava je ZDARMA neb Vám nejsou účtovány položkově na účtence – jasné? Je mi líto, ale ani tady nespatřuji žádnou svou chybu
Už jen ta maličkost, že se ani nepodepíšete na mne nepůsobí 2x seriózně, ale to je Vaše věc jak se chcete chovat.
Ke kvalitě – nevím obědvám a večeřím v „práci“ skor denně – suroviny objednáváme stejné, nebo snad i někdy lepší – promiňte nepozoruji zásadní problém, vyjma občasných výpadků někoho ze zaměstnanců – ale to se prostě stane, byť se snažíme udělat maximum aby se to nestávalo.
P.S. Kamarád Lukáš – myslíte toho pána, co cca 2 – 4 měsíčně nepřišel do práce + požil drogy na pracovišti v pracovní době, vykašlal se na celou partu, když se malovalo a další a další … – děkuji, ale za tohoto zaměstnance by jste si brzy neobjednala ani slanou vodu, pokud se jedná o jiného Lukáše, tak se omlouvám – celkem jsem se setkal se 3-mi Lukáši – jeden odešel než začaly rozvozy.cz a druhý je tu do dnes.
P.P.S Pro všechny čtenáře, které zarazila forma odpovědi, omlouvám se, ale tentokráte nemohu jinak – snažíme se dělat věci poctivě a snad i dobře a postupem doby i zlepšovat kvalitu služeb, ale tato stížnost je opravdu i na mne, slušného, člověka dosti za hranou slušnosti. Jsem pro konstruktivní kritiku – to je z mých předešlých reakcí jasné, ale tohle není ani konstruktivní, ani kritika – to je hromada s….k – promiňte nebudu vulgární.Děkuji Vám za pochopení, stejně tak jako všichni zaměstnanci z La Palmy!
Petr Mostek
Autor: Monika
08.12.2008 11:37
nekuřácká část
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak to v současnosti vypadá ve Vaší restauraci s nekuřáckou částí. Děkuji.
Autor: Jiří Lof
16.12.2008 22:16
Prošel jsem si Vaši knihu přání a dospěl k názoru, že do restaurace jejíž majitel(předpokládám)je schopen klientovi odepsat, že píše sračky byť to vyjádří, v dnešní době tolik oblíbenými tečkami, žádného ze svých klientů již nikdy nepozvu. Pravidlo které se kdysi v restauracích běžně dodržovalo, ono z mého pohledu zlaté "NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN" je pro Vás zřetelně jen prázdný pojem. Věřte tomu nebo ne, ale Vaší pověsti to opravdu nepomůže. Lituji, že v době kdy jsem netušil jaký máte přístup ke klientům, jsem Vás několika známým doporučil. Naštěstí jsem to ještě před napsáním tohoto přání napravil. A abych dostál Vašemu stylu, přál bych si abyste prohlédl.Vaše podnikání, je na klientech a péči o ně založeno, ne? Děkuji za možnost se zde vyjádřit.Děkuji Jiří Lof
Autor: Petr
16.12.2008 23:06
pro Jiřího Lofa
Opravdu jste si přečetl celou knihu přání? Opravdu mne, potažmo celý podnik odsuzujete za JEDNO SLOVO, za jeden příspěvek?
Nezlobte se, ale NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN - u nás v La Palmě platí, platilo a vždy platit bude a za tím si stojím ( je vidět ve všech ostatních příspěvcích za cca 3 roky zpět ) - ale vše má své meze a pokud jsem nucen reagovat na napadení, které se prostě a logicky nemůže zakládat na pravdě, tak jsem prostě použil zcela v rozporu se všemi předchozími reakcemi jedno slovo "od plic" ( ostatně to i v příspěvku vysvětluji proč ) a nestydím se za něj.
Upřímně nerozumím tomu co jste psal - v jedne větě napíšete, že jste naši restauraci doporučoval známým a chodil k nám s klienty a v druhé napíšete, že NIKDY A NIKOHO nepřivedete a KAŽDÉMU sdělíte, že do La Palmy NE. Dovolím si předpokládat, že jste byl spokojen a to je přeci rozhodující, než opakuji JEDNO SLOVO z několika tisíc a ještě v tak zcela odlišném gardu od všech ostatních.
Jen poprosím, zkuste si tu odpověd přečíst ještě jednou, za každou větou svého vysvětlení si stojím a mohu ji komukoliv předvést, dokázat - proboha snad nidko nemá právo špinit a očerňovat práci druhých - nepochopil jste, že jen bráním třeba i ty kteří Vám vařili, či Vás obsluhovali, když jste v naší restauraci byl spokojen. Opravdu mám nechat někoho očerňovat jejich práci - opakuji nenechám, ano nejsou bez chyby, ale já si jejich práce vážím a proto je bráním. Jen jeden dotaz - opravdu si může zákazník dovolit vše?
Nicméně je to Vaše svobodné rozhodnutí, které mne mrzí, ale nebudu Vám ho vymlouvat, neb pokud vycházíte z přesvědčení NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN v momentě kdy zákazník evidentě nemluví pravdu a popisuje věci tendenčně - tak promiňte, ale takový zákazník si předchozí rčení opravdu nezaslouží, neb jsme lidé, kteří si vybrali svou profesi a snaží se jí dělat s čistým štítem a snad nejlépe jak umíme a rozhodně se nenecháme očerňovat.
P.S. Rád Váš příspěvek zde nechám, neb nemá důvod ho odstraňovat - stojím si za svým slovem - stejně jako si stojím za "svými" lidmi, stejně jako si stojím za rčením SLUŠNÝ ZÁKAZNÍK JE NÁŠ PÁN - ti ostaní ne a pokud sám sebe neřadíte mezi slušné, máte pravdu lepší k nám nechodit.
P.P.S. Jen doufám, že Vaši známí a klienti nejsou "loutky" a mají vlastní názor :-), který si snad každý udělá po přečtení celé KNIHY PŘÁNÍ.
Petr Mostek - majitel
Autor: Aneta
01.01.2009 19:41
Koukám se na Váš nový jídelníček, ale nějak mi zde chybí pizza s tuňákem :) ta byla u Vás výborná
Autor: Dana Hořicová
19.01.2009 14:34
Poznámečka
Dobrý den, již několikrát jsme navštívili vaši restauraci a vždy jsme byli moc spokojeni jak s kvalitou služeb, tak nabídkou a úrovní jídel. Jediné co nám trochu chybělo je takový ten malý chlebíček s pomazánkou, který se dává v jiných pizzeriích. Ale kvůli tomu k vám rozhodně nepřestaneme chodit :-) Krásný den Dana Hořicová
Autor: Petr M.
11.02.2009 12:32
pro Anetu
Dobrý den,
máte pravdu tuňákovou pizzu jsme vyřadili, ale "nezoufejte" s příchodem teplejších dní a rozšířením nabídky salátů + přidání nových jídel se k ní rozhodně a rádi vrátíme
Při přípravě jídelního lístku se snažíme vždy využít všechny suroviny, tak abychom zaručovali jejich čerstvost a to zrovna v zimě u tuňáku při jeho spotřebě není dost dobře možné.
Doufám, že na nás "nezanevřete" a na jaře se můžete opět těšit Pizzu al Tonno :-)
Autor: Petr M.
11.02.2009 13:00
pro Danu
Dobrý den
ano pizza "chléb" a máslíčko chybí a dotazů na něj je stále více a více, takže musíme začít zkoušet a ochutnávat jak "chléb", tak máslíčko a hledat nějaký dobrý recept. A zařadíme ho s další změnou jídelního lístku, což bych si tipnul, že bude cca na přelomu zimy a jara, někdy v půlce měsíce března.
Díky za Váš návrh a těším se opět někdy na shledanou v pizzerii a snad i s novým dobrým "chlebíčkem a máslíčkem" - dejte pak vědět zda jsme "upekli" dobře
Petr Mostek
P.S. Omluva obou dámám za pozdní odpovědi, ale poslední týdny byly opravdu velice hektické a dosti i chaotické pro mojí osobu, takže proto pozdní odpověd - a pokud někdo pátrá :-) po důvodu - podívejte se do sekce NOVINKY :-).
Autor: Radim
07.05.2009 11:30
Ahoj
Denní menu by na webu být nemohlo, moc pracné ? Váš pravidelný zákazník.
Autor: Eva Jílková
09.07.2009 14:42
Zážitek z oběda
Dobrý den, po dlouhou dobu jsme rádi využívali Vaši restaraci při významnějších událostech a k příležitostným obědům nebo obchodním setkáním a to z důvodu velmi dobré kuchyně a příjemného prostředí. Také včera /9.7. - viz rezervace/jsem do Vaší restaurace pozvala obchodního partnera na oběd. Už při objednávce polévky mě servírka zvedla adrenalin. Ale budiž, to že jsem si chtěla objednat inzerovanou polévku "hovězí vývar se zeleninou", ale servírka ze mě dělala stále blbce, že je to "zeleninová polévka", byl detail. Když nám k pití dlouho nikdo nic nenabízel, tak jsme si servírku zavolali sami. Přinesli objednanou minerálku a v tom "půl kila" nakrájených citrusů i s kůrou. To mi ale nikdo předem neřekl. Pak přinesla kyblík s příborem střenkou dolů a uvnitř byly přidané slánka a pepřenka. Ta slánka a pepřenka, kterou si každý host vezme do ruky, tak ta je je v kontaktu s částí příboru, kterou si host dává do úst. A pak ještě několik detailů - hudba hrála tak hlasitě, že jsme měli co dělat, abychom se slyšeli, všechna okna a dveře byla dokořán, takže jsme seděli v docela silném průvahu, servírka uklízela stoly a židle po hostech tak hlasitě, že jsme se ohlíželi, jestli už nezavíráte, špinavé talíře se zbytky jídla servírky "štosovaly" vedle našeho stolu přímo na bar a k tomu nám host vedle od stolu docela hodně zásoboval kouřem z doutníku. Když k tomu připočtu hodně nepříjemnou servírku /ne vysokou blondýnku, tu druhou/, tak toho nebylo zase tak málo. Rádi bychom si ještě dali kávu a něco sladkého, ale pelášili jsme tam odtud co nejrychleji. Obchodnímu partnerovi jsem se za výběr místa musela omluvit. Je mi líto, že ač máte stále dobrou kuchyni, a věřím, že vybudování dobré pozice restaurace nebylo jednoduché, tak je vidět, že stačí málo, aby se to podstatně zkazilo. Já k Vám teď dlouho nikoho nepřivedu a ani si k Vám jen tak posedět nepůjdu. Uvidíme za čas. Přeji Vám hodně úspěchů Eva Jílková Praha 8
Autor: Petr M.
09.07.2009 18:26
Odpověď k zážitku z oběda
Dobrý den
je vždy více než těžké najít "pravdu" - host je náš pán, ale personál s kterým pracujete roky a za tu dobu jsme se již "poznali" prostě také pro mne osobně není "vosk".
Proč to píšu hned na začátku, asi proto, že kolegyně která Vás obsluhovala s Vámi dalo by se říci nesouhlasí a ráda by sama reagovala na Váš e-mail odpovědí, doufám, že Vám to nebude vadit, pokud ano, tak se předem omlouvám - ale to jen mezi Vámi a já se do tohoto nechci vměšovat, což chápete ....
A ještě jedna než se dostanu k problému samotnému: Nezlobte se, na začátku napíšete, že jste k nám dlouhou dobu chodili a na konci, že již nikdy nepříjdete ...... přiznávám nerozumím tomu. Ano to co se stalo, tak jak popisujete bylo pro Vás rozhodně nepříjemné, ale dovolte jednu vsuvku - jedna, opakuji jedna chyba - proboha odpovězte mi prosím, kde se občas nestane CHYBA? Ano neměli by se stávat, ale prostě jsme jen lidé a Ti chybují a víme to, snažíme se chyby neopakovat a poučit se z nich, ale nejsme stroje. Vždy mne dosti zarazí spojení dlouhá spokojenost, jeden problém = již nikdy! A pravidelně se sám sebe pak ptám proč takové resume, proč hned tolik razance?
Dovolím si vynechat konflik s kolegyní, vrátím se k němu až po Vaší snad společné komunikaci - díky.
A teď k jednotlivým výtkám - citrusy - ano dáváme je vždy a vždy s kůrou a každopádně omytou - na druhou stranu pokud to někomu nevyhovuje stačí požádat o čistou sklenici.
Ohledem solniček a pepřenek - tady Vám musím dát za pravdu a jste vlastně první člověk, který mne na něco takového upozornil za cca 3 roky, kdy je takto dáváme, děkuji.
Hudba a její hlasitost - u stolu číslo "5", který je přesně v "polovině" restaurace od každého ze dvou reproduktorů - dobrá i to se může stát, jen se zavadí o regulátor hlasitosti a možná si toho obsluha ani nevšimla, škoda - opět podotknu, napsala jste toho poměrně hodně, ale dovolím si tvrdit, že stačilo požádat obsluhu o stišení - což je mi divné, že jste neudělala jak Vy, tak ani nikdo z ostatních hostů?
Špinavé talíře na baru - ano máte pravdu, pokud se "sklízí" větší množství restaurace v jeden moment opravdu je tam odkládají a následně přendají k myčce, omlouvám se, ale tohle je lety zažitý "proces", který se moc měnit nedá - je vždy závislý na vytížení personálu, který se prioritně snaží o rychlou a asi i ve většině případů dobou obsluhu, tak jak píšte nazačátku svého příspěvku ...
Doutník a okna - ono je to bohužel spojitá "nádoba" - pokud někdo kouří doutník, tak se snažíme vyvětrat, aby to neotěžovalo moc okolí, bohužel jsme kuřácká restaurace a je jen na volbě našich hostů co chtějí kouřit
Promiňte, ale Vážím si svých zaměstnanců a pokud mi tvrdí něco jiného než tady čtu, je velmi těžké se dobrat pravdy. Nechci se jich zastávat a ani to nedělám, ale na druhou stranu je nechci "pranýřovat" pokud oni sami dokáží o takovýchto problémech mluvit a vyjádřit se k nim snad i pravdivě, nebo dokonce již předem oznámí, že byl problém a do se dnes již dopoledene stalo. Co dodat, snad jen že mne toto nedorozumnění velice mrzí a byl bych raději kdyby k němu nedošlo, ale stalo se a já se celou dobu snažím na pomyslných miskách vah zvážit všechny pro a proti, ale věřte je to těžké .....
Hluboce se omlouvám, že jsem s Vámi ve všem nesouhlasil, je mi jasné, že tato odpověd nebude spoustou zákazníků přijata, ale bohužel nemohu jinak. Ano je to tenký led, dovolit si nesouhlasit s hostem, ale pokud si člověk přečte pečlivě celý předchozí příspěvek a vezme v potaz, že ona nepříjemná servírka s námi pracuje již skor 2 roky, "půl kila" citrusů i s kůrou se do sklenic vkládá od května 2004, kdy jsme do La Palmy přišli, sůl a pepř se podává mezi příbory již minimálně 2 - 3 roky zpět, tak mi snad odpoustí .....
Věřím a vím, že problém byl, ale jaký to již ví jen Eva a shodou okolností i naše servírka Eva a nikdo z nás ........
Omlouvám se za jisté zlehčení problému, věřte, že jsme o něm mluvily, o slánkách se rozhodně zamyslíme a budeme doufat, že se snad jednou setkáme a bude vše dle Vašeho "gusta" a se spokojeností na obou stranách .....
A závěrem - Váš mail jsem četl cca 15:00 a věřte, že jsem dlouho hledal "odvahu" tuto odpověd uveřejnit - ale udělám to, prostě musím ne každá "reklamace" je přijata a vyřízene ve prospěch zákazníka - a já Vám zcela závěrem nabízím oběd, či večeři pro dvě osoby u nás na účet podniku, abychom měli šanci si tu "pošramocenou" reputaci si opět napravit a přesvědčit Vás, že si svých hostů vážíme a rozhodně o ně stojíme - není motorem jen výše tržby, ale nedílnou součástí je i spokojený a vracející se host, který Vás mnohdy potěší víc než pár "barevných" papírků .....
S úctou, byť nesouhlasící
Petr Mostek
Autor: Honza Vedra
09.11.2009 19:57
Mńam, jojo
Dobry den, dnes jsem si objednal Risoto Ricco a MOC jsem si pochutnal. Kucharum diky. HV
Autor: Petra
09.11.2009 20:10
kvalitní služby
Ahoj La Palmo, chválím tvůj rychlý rozvoz a kvalitu jídla. Moc nám od tebe chutná ;-) *P.
Autor: Marie
09.03.2010 19:51
Dobrý den, mrzí mě že nemohu připojit dobrý komentář. Ale nedá mi abych sem nenapsala. Když jsem u Vás byla poprvé, měli jste poploprázdno a přesto jsem na pizzu čekala 40min. Přesto jsem odcházela s úsměvem, obsluha mě ani nepozdravila. Dnes jsem u Vás byla podruhé s přítelem, říkala sem si uděláme si hezký večer. "Ochota" obsluhy mě naprosto odzrojila a věřte, že nejsem žádný puntičkář, dobré jídlo i obsluhu umím velmi dobře a ráda ocenit. Od teplého vína, neperlivé vody místo perlivé, přes čekání na jídlo (předkrm jsme dostali zároveň s jídlem bez jediného slova obsluhy, jen tázavý výraz co že to chceme...)Nakonec to dovršil komentář: "my máme kasu jen jednu".Po tom co na nás servírka zapoměla s hlasitým komentářem za barem "jo von chtěl platit"-my už jsme 5 min seděli v kabátech. Sama dělám v pohostinství 6 let a takovéto chování, bez kontaktu se zákazníkem (dobrou chuť, jak Vám chutnalo, nashledanou děkujeme)je pro mě nepřípustné. Jen chci upozornit, že to jistě na tuto restauraci nevrhá pěkný pohled. A zákazník s takovými zkušenostmi už k Vám nepřijde. Přeji Vám do budoucna více úspěchů. Jen tak na okraj, méně je někdy více - narážím na výzdobu za barem.
Autor: Petr M.
15.03.2010 16:20
pro Marii
Dobrý den,
Díky za Váš příspěvek a „zrcadlo“ Vaší návštěvy.
Bohužel vše bylo doslova a do písmenka jak popisujete :-(, co dodat kromě omluvy? Snad jen to, že dnes již bývalá „kolegyně“, která vás obsluhoval zde byla poslední den a takovýchto „perliček“ / promiňte těžko hledat jiné slušné a zároveň výstižné slovo k jejímu jednání s hosty / předvedla více. Ten poslední den není v přímé závislosti s Vaším příspěvkem, ale již jsme s ní několik pochybení řešili a jak vidno zcela bez úspěchu :-(.
Dovolte abych se Vám ještě jednou za celý zbytek La Palmy omluvil a dovolím si Vás ujistit, že takovýto zážitek Vám již nikdy nepřipravíme a rozhodně bychom vás oba rádi pozvali na opravnou večeři na účet podniku.
P.S. Omlouvám se za stručnost, ale v tomto případě opravdu není co napsat více – slečna tu pracovala cca měsíc a to mi přijde jako rozumný čas, aby se „našla“ a zároveň i akceptovala naše pravidla, což víte Vy i já se nepovedlo, snad budeme mít tentokráte šťastnější ruku při výběru.
Autor: Patrik
01.06.2010 09:35
pochvala - len tak ďalej :-)
Dobrý deň, pôvodne som plánoval napísať pochvalu už minulý rok (2009) keď som prvý krát "objavil" vašu pizzeriu a následne som tam behom týždňa prišiel 4x. Nedostal som sa žiaľ k tomu a dufam, že "nikdy nie je neskoro".. tak to robím teraz. Nemôžem posúdiť kvalitu a chuť viacerých jedál, lebo si dávam do omrzenia to isté: paradajkovú polievku a cesnakový pizza chlieb so syrom a to je teda vrchol delikatesy :-) Receptúra skvelá, kuchár celkom iste profesionál, personál milý, príjemný a ústretový, interiér útulný a vkusný, no a papagaj každopádne nezabudnuteľný. Vašu pizzeriu budem odporúčať každému a vždy keď budem v Prahe, tak sa tam minimálne raz skúsim zastaviť. ĎAKUJEM
Autor: ondřej veinlich(chladova)
10.06.2010 21:24
Dobry večer, kdysi jsme s přítelkyní byli častými hosty vaši tehdy skvělé restaurece. Nechápu proč nebo vinou koho se bohužel vaše pizzerie neskutečně zhoršila.Po skvělém nápadu, který jsme podporovali, jste začali veše ještě tehdy dobré jidlo rozvážet. jaka chyba že jsem to kdy podporoval, na jidlo běžně čekeme hodinu a víc ač bydlime pivovarnická 5. nechápu!!!!!! teď už ani to jidlo nestojí za objednávku, k jídlu to moc není a i kdyby bylo tak musím jíst něco úplně jiného. NEDOSTANU totiž to co jsem si objednal nýbrž to co mi dovezete. Děkuji jist už u vás nebudeme VEINLICH(CHLADOVA)
Autor: Petr M.
11.06.2010 16:30
pro Veinlich ( Chladová )
Dovolím si v pár bodech reagovat:
- Proč píšete tehdy skvélé restaurace, když následně mluvíte jen o rozvozu jídla?
- Píšete doručení hodinu a více? Ale vždyť mi deklarujeme doručení v rozmezí cca 40 - 80 minut! Pivovarnická za rohem, nebo Malešice promiňte ale je snad zcela jasné, že objednávky se zpracovávají postupně, a proto čekáte - opravdu nevím co nechápete?
- Nestojí za snědení + záměny jídel - znám jediné slovo = REKLAMACE - promiňte nikdy jste nic nereklamovali, byť je to Vaše právo, ale raději napíšete vše je špatně :-(, tady nerozumím já!
Promiňte, ale jak mám reagovat, co očekáváte, proč tolik negativ? Rozhodně neradi přicházíme o zákazníka, ale na druhou stranu včera jsme u Vás byli s rozvozem za cca 20 minut a za poslední rok jste dle našich záznamů objednávali přesně 2x!!!!! a stavíte nám takovouto kritiku, bez předchozí reklamace, či vyjádření nespokojenosti, hm to je i pro mne hodně "odvážné" :-(.
Pokud někdo není spokojen s konkrétní věcí lze toto řešit, ale na Váš příspěvek nemohu konkrétně a jednoznačně odpovědět tedy pokud chápete Vy mne, děkuji
Autor: bns-Constantine4240@email-masking.com
13.06.2010 15:19
Autor: T.C.
01.07.2010 22:35
Vypinani mobilniho tel. a nezvedani pevne linky po 22:10
Dobry den, u nas v Letnanech sme si velmi oblibili Vasi pizzu, hlavne kvuli casu dovozu, na strankach uvadite cas posledni objdnavky ve 22:30. Bohuzel tomu tak neni, mobil po 22:10 vetsinou vypnut a pevna linka vyvesena nebo to nikdo nebere. Uvedom te si ze si kazite vlasni image. Prosim o pokarani zaestnancu! Nejsem jediny kdo si v okoli na toto stezoval. Vase image tady rostla docela slusne nenechte si to pozazit linymi zamestnaci.
Autor: Petra Valentová
12.08.2010 09:32
Katastrofa
Dobrý den, s Vaší restaurací jsme s přítelem byli vždy spokojeni. Ale ta Vaše nedělní obsluha stála za víc než vyhazov. Nepříjemní, pomalí, servírka se tvářila ještě více než otráveně, že musí pracovat a nemůže si pokecávat. Jídlo, které jsme si vybrali už nebylo, na pití čekáte hodinu, než se slečna uráčí...Buď změňte obsluhu nebo ji naučte se chovat. Jelikož tím, že máte nepříjemnou obsluhu a nedostatek jídel (které ale nabízíte v novém jídelním lístku) si odháníte klientelu a zhoršujete si čím dál více své jméno. Myslela jsem, že si přátelé stěžují neoprávněně, ale už se nedivím. I ten papoušek se chová lépe než Vaše obsluha. Narozdíl od nich umí i pozdravit, což ani od obsluhy neuslyšíte. S pozdravem Petra Valentová
Autor: Petr M.
05.09.2010 13:13
pro T.C.
Dobrý den,
velká omluva za hodně opožděnou odpověd, ale léto bylo neuvěřitelně hektické a pak jsem byl ještě cca měsíc mimo :-( / ne dovolená to nebyla, ale neplánovaný pobyt v nemocnici /.
Tento problém jsme řešili hned po Vaší stížnosti a já doufám, že se již s podobným nešvarem nesetkáváte, neb z části to bylo technikou a z druhé části i lidským faktorem.:-(
Díky za upozornění, Petr M.
Autor: sandra
09.09.2010 16:44
prosííím o možnost platby kartou při rozvozu !!! :-((( a prosím o sýrový posyp bolongských špaget ! :-))
Autor: Petr M.
11.09.2010 13:43
pro Sandru
Tak popořádku - platby platební kartou na rozvozech musím zjistit kolik si v dnešní době účtují banky a jaké jsou s tím spojené poplatky, neb když jsme se na to informovali před cca 2-mi roky, tak to bylo hodně nevýhodné :-(. V pondělí začnu zjišťovat .-)
Sýrový posyp v základní verzi není - ale rozhodně není problém, si ho přiobjednat - parmazánem počínaje a eidamem konče, takže záleží jen na Vás a Vaší chuti :-).
Autor: Lucie
25.10.2010 17:11
Spokojenost :-)
Dobrý den, jen tak jsem zabrouzdala na Vaše stránky a s hrůzou koukám, že v knize přání, máte spousty nepříjemných komentářů. Ráda bych uvedla jeden příjemný.. chodíme do Vaší pizzerie pravidelně 1x týdně něco přes půl roku, vždy po náročném cvičení...stali jste se naší oazou na zklidnění svalů a udržení si dobré nálady po cvičení :-) a snad jen 1x jsme měli malý problém, který se ale záhy rychle vyřešil.. jinak obsluha je milá, usměvavá a vstřícná.. a ráda vyzvyhnu Vaše výtečné polévky.. zamilovali jsem si váš houbový krém, na který jsem se vždycky celý týden těšili.. a teď ji vystřídala vaše tomatová polévka, která není o nic méně lahodná. S povděkem jsem uvítali v týdenním menu, zařazení námi tak oblíbeného houbového krému, který jsme si celý týden opět rádi vychutnávali a "odnášeli ho od Vás div ne "celé hrnce" :-) byli bysme rádi, kdyby jste do budoucna, tuto polévku zařazovali častěji.. s pozdravem Vaši věrní hosti.
Autor: Horáková Markéta
01.01.2011 13:43
WIFI
Na restauraci nemám žádné výhrady, jídlo skvělé, obsluha taktéž, jen bych přivítala připojení WIFI.
Autor: M.Skálová
13.01.2011 19:27
Díky
Máte moji velkou pochvalu.Konečně někdo dělá špagety carbonara tak, že chutnají jako v Itálii - tedy bez "vylepšení" smetanou.Kousek od bydliště máme pizzerii, odkud také dovážejí jídlo ( jsem momentálně nemocná, proto ten dovoz),dělají velmi dobré pizzy, ale špagety nejsou to pravé.Vy jste nezklamali.A černá palačinka byla rovněž velmi dobrá.
Autor: Kribarka
26.03.2011 14:22
Lepší jídlo z restaurace jsem hodně dlouho nejedla. :) Jen tak dále, obsluhu posoudit bohužel nemůžu, ale do telefonu je vždy velmi příjemná, milá, a vstřícná. A Páni řidiči? Ti jsou vždy usměvaví, takže se na jídlo těším o to víc. :) Jen škoda že nemáte rozvoz non-stop :( Ale i tak jste prostě SUPER!!!
Autor: Kribarka
26.03.2011 14:23
Lepší jídlo z restaurace jsem hodně dlouho nejedla. :) Jen tak dále, obsluhu posoudit bohužel nemůžu, ale do telefonu je vždy velmi příjemná, milá, a vstřícná. A Páni řidiči? Ti jsou vždy usměvaví, takže se na jídlo těším o to víc. :) Jen škoda že nemáte rozvoz non-stop :( Ale i tak jste prostě SUPER!!!
Autor: Kribarka
26.03.2011 14:38
Lepší jídlo z restaurace jsem hodně dlouho nejedla. :) Jen tak dále, obsluhu posoudit bohužel nemůžu, ale do telefonu je vždy velmi příjemná, milá, a vstřícná. A Páni řidiči? Ti jsou vždy usměvaví, takže se na jídlo těším o to víc. :) Jen škoda že nemáte rozvoz non-stop :( Ale i tak jste prostě SUPER!!!
Autor: Buše
03.08.2011 12:05
jidlo
Dobrý den, v tomto roce jsem Vaši pizzerii navštívila dvakrát - jednou na jaře a naposledy asi před týdnem, abych si upravila/napravila názor. To, že mi nechutná Vaše pizza, budiž - pokaždé jsem si ale dala salát a ten byl opravdu nelibím zážitkem, který si již (dá-li Bůh) nikdy nezopakuji - vlasy v salátu, okoralá okurka, rajčata, nečerstvý dresing atp., lasagne, které jsem ochutnala na jaře byly bez chuti (kromě těžkého bešamelu) anich bych nejspíš nepoznala, co jím - smetanu s moukou. Škoda, ale myslím si, že byste si takovéto základní věci (čerstvé, správně připravené potraviny) měli umět ohlídat. Tak snad!
Autor: Zuzana
22.08.2011 09:21
menu
Dobrý den, je možnost, posílat mi denní menu na mail? Děkuji za odpověď S pozdravem Brhláčová Zuzana
Autor: PetrM.
22.08.2011 11:35
Pozvánka
Pozdě ale přece jsem se dostal k odpovědi
Uf, to co popisujete je spíše horor, než naše restaurace :-(, ale pokud jste toto a opakovaně zažila, tak nezbývám než se omluvit a říci, respektive naspat, že takhle to u nás rozhodně být nemá a nemělo.
Ovšem jak se říká pozdě "bycha honiti", tak snad jen pozvání na třetí pokus, který by již měl být bez ztráty kytičky :-)
Autor: PetrM.
22.08.2011 11:37
Zasíláni poledních menu
Dobrý den,
pokud máte zájem o zasílání poledních menu, tak Vám od příštího týdne bude automaticky zasíláno v pondělí cca do 10:15 hod. na Váš mail.
P.S. Tuto službu připravuje standardně s přechodem na nové www stránky :-)
Autor: ELA
23.08.2011 12:45
Zklamání
Dobrý den, do dnešního dne jsem se restaurace zastávala. Lidem v mém okolí vadila jak dlouhé čekání na jídlo (a to i z poledního menu) tak i kvalita jídla. Mě u Vás vždy relativně chutnalo a čekání jsem odbourala rozvozem. Po dnešním obědě ale musím souhlasit s okolím. Jídlo je stále horší a horší. Těstoviny se sýrem rozvařené a bez chuti. Lasagne bez bešamelu a s tak kyselou tomatovou směsí, že se až křivil obličej. Houbová polévka byla jen jedna velká olejová skvrna. Kdyby jídlo nebylo dovežené věřím, že bych prvně ve svém životě v restauraci něco vrátila. Ela
Autor: PetrM.
23.08.2011 15:45
pro ELU
Dobrý den,
kritika nepotěší nikdy, ale na druhou stranu tato byla zcela oprávněná :-(. Opravdu se jednalo o pochybení na naší straně :-(.
Nebudu se rozepisovat co se stalo, ale takhle to prostě nemá být a určitě se to již nebude opakovat. Bohužel souhra nových surovin, upravených postupů a jistého "tápání" v novém menu společně způsobily tento problém, za což se omlouváme.
Jídlo samozřejmě vrátit můžete i na rozvozech, neb reklamace je v takovýto moment přímo na místě, v tomto momentě jsme to vyřešili následně telefonicky a snad ke spokojenosti naší zákaznice, pravda byť to je relativní neb po špatné obědě je těžké cokoliv napravovat.
Rozhodně nám není lhostejný názor zákazníků. První reakcí je ochutnání popisovaných problémů, které můžeme posoudit (tomato, polévka) a určitě se i zamyslíme nad dalšími připomínkami. Nás opravdu baví dělat restauraci a především ji chceme dělat tak, aby takovéto komentáře a zkušenosti byly v menšině.
Díky za Váš čas, který jste věnovala nám a společnému budoucímu jídlu. Petr
Autor: Jan@Simply
23.09.2011 17:05
přání
Dobrý den, přál bych sobě i vám, abyste na svých webových stránkách byli konzistentní a neuváděli zákazníky v omyl. Na stránkách www.lapalma.cz uvádíte, že u rozvozu neúčtujete obal ani dopravu. Logicky vyvoláváte dojem, že jde o ceny, které prezentujete na této webové stránce. Ceny za zavážená jídla jsou ovšem o cca 5-10 kč vyšší než ty v restauraci, a to lze zjistit jen na JINÝCH webových stránkách. Je to matoucí, a to do té míry, že si kladu otázku, jak moc jde o nedopatření. Na druhou stranu bych rád vyjádřil spokojenost nad tím, že když si všimnu, že mi navíc u rozvozu účtujete i obal, reklamace probíhá rychle. Budu si tedy všímat. S pozdravem, Jan
Autor: andrea cízlová
21.01.2012 21:28
Dobrý den, chtěla jsem se optat ,zda nehledáte někoho na pozici servírka? díky Cízlová
Autor: Linda
14.02.2012 14:34
dlouhodobá spokojenost
Dobrý den, do vaší restaurace jsme s manželem chodili více než 3 roky (a když nechodili, tak si aspoň objednali dovoz - vždy max. do hodinky a jen jednou se záměnou - ovšem nikoliv tragickou). Vždy jsme byli spokojení, dobře najedení, v létě na zahrádce příjemně zrelaxovaní a kromě posledního cca 3/4 roku i rychle, přijemně obslouženi. Příjemnost obsluhy nyní občas pokulhává a rychlost se zpomaluje, ale zatím nás to neodradilo. Jsou holt dny silnější a dny slabší :) Ač jsme se z Prahy před nedávnem odstěhovali, stále jsme věrnými hosty, kdykoliv jedeme kolem. Děkujeme a doufáme, že většina vašich zákazníků bude tak spokojená jako my.
Autor: Marta
06.03.2012 10:36
Jídelníček
Mám dotaz vrátí se do menu gnocchi s vepřovou panenkou, chilli a pecorinem? Moc my chybí:-)
Autor: PetrM.
09.03.2012 18:48
pro Martu
Gnocchi Tipo (noky, vepřová panenka, bílé víno, čerstvé chilli papričky a pecorino) se vrátí cca v půlce příštího týdne :-) plus ještě se objeví pár nových jídel v rychle upraveném jídelníčku na přelom zimy a jara :-). Díky za dotaz, dobrá inspirace :-)
Autor: Kuba
02.04.2012 15:52
Pochvala pro Terezu
Díky Tereze za vytvoření pozitivní atmosféry a vykouzlení zázraků i při netekoucí vodě :) Jen tak dal!
Autor: Šárka Varkočková
12.05.2012 17:50
Zklamání
Dobrý den, dovolte abych se vyjádřila ke kvalitě dnes mnou objednaného jídla. Pokud si objednám polévku za 46 korun (pomodoro), tak očekávám, že nebude připálená a alespoň decentně ochucená. Co se týče druhého jídla, které jsem si objednala (Linguine Ai Gamberi), tak to sůl také vidělo pouze zdálky. Z vaší restaurace si jídlo objednáváme často a nikdy jsme nebyli nespokojení, ale dnes jsme byli opravdu zklamáni. Možná by bylo dobré upozornit kuchaře, že pokud se mu připálí polévka, aby ji neposílal dál do světa, protože to kazí dobré jméno firmy. S pozdravem Šárka Varkočková
Autor: PetrM.;
13.05.2012 19:49
Omluva
Jediné co v této chvíli mohu udělat je se omluvit nejen za kuchaře, ale i za sebe :-(. Nepovedlo se, nemělo by se stávat, ale stalo se, špatně! Bohužel Vaše včerejší objednávka jak píšete si vybrala smůly vrchovatě :-(, více s dovolením vyřeším už po mailu.